Splošni pogoji poslovanja
Z oddajo naročila za nakup izbranih izdelkov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.
Pogoji nakupa na spletnem mestu https://pticica.si Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine na spletnem mestu https://pticica.si (v nadaljevanju: Pogoji) ter se z njimi strinja.
Lastnik spletne trgovine https://pticica.si je podjetje Jan Kajba s.p., vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju in matično številko 8350123000. Podjetje je zavezano za plačilo DDV-ja (ID za DDV: 26516829).
Spletna trgovina https://pticica.si vam omogoča nakup voščilnic in čestitk. Spletna trgovina je prosto dostopna na internetu. V spletni trgovini so predstavljeni naši izdelki, podrobne informacije in cene izdelkov (redne cene in spletne cene). Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Spletno prodajo na https://pticica.si izvaja podjetje Tatjana Logar s.p., vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju in matično številko 8514542000. Podjetje ni zavezanec za plačila DDV-ja.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročanje
Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberete možnost “dodaj v košarico”. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli preverite in v njej uredite izdelke (spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama). Ko ste končali z nakupovanjem, izberete možnost “košarica”, kjer uredite izdelke. S klikom na gumb »nadaljuj« boste v nekaj korakih opravili celoten nakup.
Kupec prejme pogodbo o nakupu po elektronski pošti na svoj naslov. Obenem lahko kupec s svojim uporabniškim imenom in geslom na spletni strani www.pticica.si pregleda vse njegove opravljene nakupe in njegove sklenjene pogodbe.
Vračilo izdelkov, reklamacije in garancija
Reklamacije, garancijski zahtevki in druge vrste vračila blaga se upoštevajo, kot so opisani na naslednji povezavi – Reklamacije.
Cene
V spletni trgovini so objavljene tako redne cene (cene, ki se uporabljajo v redni prodaji v trgovinah in drugih fizičnih prodajnih mestih) ter spletne cene. Spletne cene so lahko nižje od rednih cen. Za nakup v spletni trgovini se upoštevajo spletne cene. Vse objavljene spletne cene v vseh vrstah ponudb so nepreklicne in veljajo le za nakup preko spletne trgovine https://pticica.si.
Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine https://pticica.si. Vse cene izdelkov na https://pticica.si so prikazane v EUR.
Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku nakupa.
Plačilo in prevzem
V spletni trgovini https://pticica.si so na voljo naslednji načini plačila:
po povzetju – z gotovino – poštarju je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu (zadnji korak), ki že vključuje provizijo poštne nakaznice 1,05 € (VPLPG). Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine https://pticica.si niste dolžni poravnati po predračunu, ki vam ga bomo poslali takoj po prejetju naročila (blago vam bomo odposlali takoj po prejetem plačilu) Predračun si lahko izdela pravna ali fizična oseba. Javni zavodi morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku.
PayPal (za izvedbo plačila boste preusmerjeni na PayPal stran). Provizija plačila s PayPal sistemom znaša 1,00 €.
Z oddanim naročilom v spletni trgovini https://pticica.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino. Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite morebitne spremne dokumente (dobavnica, …).
Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.
Stroški pošiljanja
Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini https://pticica.si. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljalcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.pticica.si niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij.
V primeru plačila po povzetju je potrebno poštarju ob prevzemu poravnati znesek izpisan ob naročilu (zadnji korak), ki že vključuje provizijo poštne nakaznice 1,05 € (VPLPG). Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine https://pticica.si niste dolžni poravnati!
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Podjetje Tatjana Logar s.p. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo ob prevzemu blaga, v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Dobavni rok
Podjetje Tatjana Logar s.p. vam bo naročeno blago dostavilo najkasneje v 5 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna.
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
Uporaba spletne trgovine Podjetja Jan Kajba s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Podjetje Jan Kajba s.p. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Podjetje Jan Kajba s.p. se bo v največji možni meri trudilo za ažurnost, brezhibno delovanje in točnost informacij navedenih v spletni trgovini https://pticica.si. V kolikor kupec opazi kakršnokoli pomanjkljivost, napako ali nedelovanje, naj to nemudoma sporoči na enega izmed kontaktov.
Vsebine v spletni trgovini so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja podjetja Jan Kajba s.p. in Tatjana Logar s.p. prepovedana.
Način plačila
- plačilo s kartico ob zaključku naročila na spletni strani (preko platforme Stripe)
- plačilo preko storitve PayPal
- po povzetju – z gotovino
Ob prevzemu je potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu, ki že vključuje provizijo poštne nakaznice. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.pticica.si niste dolžni poravnati! - po predračunu, ki vam ga bomo poslali takoj po prejetju naročila.
Predračun si lahko izdela pravna ali fizična oseba. Javni zavodi morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku.
Kako poteka naročilo (glede na izbiro naročila)
Plačilo po povzetju:
- pri oddaji naročila izberete način plačila “po povzetju”
- najnižja vrednost naročila je tolikšna, kolikor znaša najcenejši izdelek.
- ko naročilo sprejmemo, ga potrdimo (pošlje se vam status “potrjeno”).
- če je naročeno na zalogi, naročilo obdelamo in odpošljemo (pošlje se vam status “poslano”).
- paket je dostavljen v roku 5 dni
- pošta vam bo naročeno dostavilo na dom, v kolikor vas ne bo doma, vam bo pustilo obvestilo o prispeli pošiljki. Ob prevzemu je potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu, ki že vključuje provizijo poštne nakaznice. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.pticica.si niste dolžni poravnati!
Opisani pogoji plačila veljalo le pri nakupu v naši spletni trgovini.
Dostava
Dostava na dom
Naročeno blago vam bomo dostavili najkasneje v 5 delovnih dneh (običajno 1-2 dni) po prejetju naročila, v kolikor je bilo naročilo potrjeno. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
Za vse informacije v zvezi z vašim naročilom in dostavo nam lahko pošljete preko e-pošte na info@pticica.si vse dni v tednu od 8. do 18. ure.
Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
Reklamacija & Garancija
Reklamacija
V primeru, da s kupljenim izdelkom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni in želite odstopiti od pogodbe, nam lahko izdelek vrnete v 14 dneh od datuma prevzema. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od pogodbe pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki vas bremeni v tem primeru, je neposreden strošek vračila blaga. Če odstopite od pogodbe, smo vam dolžni v najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe povrniti vsa opravljena plačila.
Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljeno mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalni embalaži. Izdelek ne sme biti že uporabljen. Priložite tudi kopijo računa.
Reklamacija izdelka
Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
- Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: info@pticica.si ali pokličite 031 457 908, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
- V primeru lažne reklamacije ne vračamo izdelka ali kupnine izdelka.
- Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo.
- Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Poštni ponudnik bo prevzel vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
- Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije pticica.si
- Reklamirani izdelek bo prevzel poštar poštnih storitev po naročilu s strani pticica.si
- Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.
Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:
Garancijska izjava
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Tatjana Logar s.p. se obvezuje, da bo vse morebitne pomanjkljivosti nastale v času proizvodnje, popravil/zamenjal v garancijskem roku (8 dni).
Proizvajalec se obvezuje v zakonsko predvidenem garancijskem roku brezplačno popraviti ali zamenjati okvarjene oz. poškodovane dele za katere se izkaže, da so nastali v času proizvodnje.
Garancija velja izključno pod pogoji danimi pogoji:
- deli izdelka, ki imajo napako nastalo v času proizvodnje,
- nima znakov poškodb s strani kupca,
- ni bil preobremenjen ali prenatlačen.
Garancija ne vključuje:
- delov, ki se obrabijo ob običajni rabi,
- poškodb, ki so nastale pri neodgovorni in nepravilni uporabi ali malomarnosti,
- poškodbe nastale med neprimernim skladiščenjem, nezgodami ali nestrokovnimi popravili.
Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami
Elektronski naslov za reklamacije: info@pticica.si
Varstvo osebnih podatkov
Ob prvem obisku spletne trgovine https://pticica.si se na vaš računalnik shrani “piškotek” (cookie), ki ga lahko sami odstranite ali pa z ustreznimi nastavitvami preprečite, da bi se shranil. Piškotki so datoteke, namenjene boljši komunikaciji s spletnim mestom in koristijo za optimiziranje delovanja spletnih strani in pripravo učinkovitih storitev na spletnem mestu. Preko teh datotek ne moremo priti do vaši osebnih podatkov ali podatkov, ki so na vaše računalniku, razen tistih, ki so javno dostopni (tip brskalnika, tip operacijskega sistema, itd.).
Predpogoj za nakup na spletni trgovini https://pticica.si je registracija uporabnika. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane osebne podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oziroma od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh https://pticica.si.
Podatki, ki jih uporabnik posreduje pri registraciji na spletni strani ali kako drugače preko e-pošte, telefona, faksa ipd. so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Registrirani uporabnik ob registraciji podaja osebno privolitev, da lahko podjetje Jan Kajba s.p. in Tatjana Logar s.p.obdeluje osebne podatke, ki mu jih je posredoval. Upravljavec zbirke lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih, dogodkih in ugodnostih, ter za pošiljanje drugega oglasnega gradiva. Za namene obveščanja uporabnik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov, kot so telefon, sms, e-pošta ipd.
Navedene podatke lahko podjetje Jan Kajba s.p. in Tatjana Logar s.p.obdeluje za lastne potrebe do časa, ko podatki več ne bodo služili svojemu namenu in se obvezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen, kolikor je to dolžan v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.
Podjetje Jan Kajba s.p. in Tatjana Logar s.p. bo pridobljene podatke varovalo ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Podjetje Jan Kajba s.p. in Tatjana Logar s.p. za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo, ki skrbi za kriptiranje vseh podatkov in komunikacije med spletno stranjo https://pticica.si in registriranim uporabnikom.
Sprememba splošnih pogojev poslovanja
Podjetje Jan Kajba s.p. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje. Registrirani uporbabniki bodo o spremembah obveščeni preko e-pošte.
Spori
Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine https://pticica.si med kupcem in Jan Kajba s.p. bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Celju.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Jan Kajba s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Tatjana Logar s.p. s.p. kot ponudnik blaga, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na spletni strani podjetja Jan Kajba s.p.objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pticica.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
O piškotkih
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.